biketoBudapest.reismee.nl

Leusden - Lobith

Leusden - Lobith 79 km

We vertrekken vanuit Leusden om een uur of 11. Anneke, Lineke, Marie-Claire, Sophie en Sanne rijden met ons mee totaan de Glind. Maar we zijn Leusden nog niet uit of de band van Lineke's fiets blijkt lek te zijn. Marjeine, die ook nog ff meereed, biedt Lineke meteen een fiets aan die bij haar in de berging staat. Een prachtig geel exemplaar. We nemen innig afscheid bij de Glind.

We fietsen door de schitterende Veluwe en nemen bij Heveadorp het fietspontje over de Rijn. Onze lunch is het meegebrachte brood van thuis. Lekker op een bankje met uitzicht over de Rijn.

Om vijf uur kloppen we aan bij de familie van Ronald in Lobith. We worden harstikke gastvrij ontvangen door broer Piet en schoonzus Marian. Marian is vandaag ook nog jarig, dus de taart komt op tafel. We kunnen ook blijven eten, Piet haalt Chinees. 's avonds komt overeen wat visite, o.a. tante Mia.Wat een leuk mens! Met een, voor ons moeilijk te verstaan dialect maakt ze er een gezellige avond van.

Nou, dit is dan een eerste verslagje.Zien of ik het correct verstuurd krijg. Nog een plaatje erbij, als dat lukt.

Marjoleine

MarJOleine heeft iid een mooie gele fiets. Ja, een Ipad schrijft soms moeilijk. Leuk met dat pondje. Ik heb gisteravond samen met Guido bij Hete Kolen een lekker stuk vlees gegeten. En het blijkt de beste tent van Amersfoort te zijn. Daar kom ik dus zeker weer terug!
Ik ga zo weer naar de konijnen bij DBCA!
Succes met fietsen vandaag. Doe alle zwart-witte dames onderweg de groeten!! Liefs, Marjoleine

Marion

Wat leuk om te lezen en mijn complimenten over jouw schrijfstijl! Geniet samen van jullie trip en blijf zo schrijven.
Dan fietsen we in gedachte mee want ondanks onze electrische fietsen zullen wij dit niet zo gauw doen.

Frans

Elke keer weer sta ik versteld hoe jullie zo'n afstand toch maar weer flikken op die leeftijd. Met een ijzeren gestel en een lading vastberadenheid kun je dus ver komen. Wij wensen jullie goede reis en pas goed op jezelf en elkaar!

Jos en Hans

Hoi Nico en Ronald,

Veel succes op jullie tocht, echt wat voor bikkels.
We blijven jullie volgen, ff geen bridge.

Robin

Okee dan, mooi dat ik de avonturen weer kan volgen. Veel succes, plezier en natuurlijk heel veel genieten onderweg. Groeten, Robin.

Sylviane

Wat spannend zo met de fiets! Leuk dat we jullie kunnen volgen via deze blog! Ik wens je veel plezier en vele spannende verhalen ! Groeten Sylviane

Lenie Arkesteijn.

Leuk dat we jullie weer kunnen volgen!!!
veel plezier ben je wel terug voor 14 Aug. ?