biketoBudapest.reismee.nl

Munderkingen - Günzburg

Zondag 21 juni 2015 Munderkingen - Günzburg 92 km.

Toch wel heel lekker zo'n camping helemaal voor jezelf. Je zou je als naturist hier helemaal thuisvoelen! We hebben geen terreinbeheerder gezien, dus betalen kunnen we niet voor deze "luxe"
De highlights van vandaag:
Het is zondag ( eigenlijk heb je daar niet echt het besef van), dan heb ik thuis altijd een uitgebreid relaxed ontbijt. Maar dat zit er nu niet in......of toch?
In Elchingen, na 10 km fietsen, is zowaar een trendy broodjes tent open, Brot Bar of zoiets heet het. Daar kunnen we een uitgebreid ontbijt bestellen. Spiegelei, pannenkoekjes, sinasappelsap , diverse vlees en kaas producten. Nou ja gewoon lekker volledig en voedzaam. Wat een verrassing op zondagmorgen!!
Onderweg hebben we het behoorlijk koud, we houden het wel droog gelukkig.

Het eerstvolgende kampeerterrein, zo'n 90 km verderop in Günzburg, wordt aangeduid
als een Zeltplatz. Eenvoudig dus en misschien wel weer verrassend. En dat was het ook weer. Een mooi grasveldje, onmogelijk bereikbaar voor, vierwielige voertuigen, achter een natuurvriendenhuis. Er was die dag juist een groot feest geweest met een blaaskapel erbij, maar dat hebben we dus gemist. Maar de afloop van het feest is nog gaande. Heel gezellig! Er is nog het een en ander aan eten over, onder andere gerookte forel. Dat laten we ons beide goed smaken. Bier, wijn en een Willy (Duitse borrel?) gaan er ook goed in.
Maar dan barst het onweer los. Ik kan nog net op tijd mijn tentje overeind krijgen. Ben er daarna (even als Ronald) ook niet meer uitgeweekt om de nodige sanitaire handelingen te verrichten,
Midden in de nacht, om een uur of twee, stopte het gespetter op de tent. Toch maar ff eruit om te plassen en de tanden te schrobben.

Monique

Iedere keer weer genieten en lachen om jullie verhalen

Frans

Elke keer maar weer die regen en een straffe wind. Je moet het maar leuk vinden..... Knap om dan steeds maar weer op die fiets te springen en met een smile door te rijden!

Trineke

Jullie blijven erg positief bij al die regen, maar wel een troost, wij zitten hier in Nieuwvliet Bad ook in de regen. Het is midzomer, en misschien komt er nog wat warmte, liefs Trineke

Marion

Kom maar deze kant op de hele week 30 graden!
Je had toch zo n mooie urinoir waardoor je niet je tentje uit hoefde?

Marian

Petje af voor jullie! Doe mij maar een 4+ hotel in de zon